1. Obecná ustanovení a vymezení pojmů
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na obchodní vztahy mezi kupujícím a společností e-licencie s.r.o., se sídlem A.Gwerkovej 15, 851 04 Bratislava, Slovensko, IČO 51 183 081 (dále jen „provozovatel“ nebo „prodávající“) uzavřené elektronického obchodního domu www.softverovo.cz (dále jen “systém”).
1.2 VOP upravují práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy uzavřené na dálku prostřednictvím serveru www.softverovo.cz mezi prodávajícím a kupujícím.
1.3 Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy se řídí právní úpravou kupní smlouvy podle ust. § 588 a násl. ve spojení s ust. § 612 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník.
1.4 Kupujícím se rozumí v systému zaregistrovaná fyzická nebo právnická osoba, která odeslala po vlastní autorizaci elektronickou objednávku, zpracovanou systémem obchodu.
1.5 Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář, obsahující informace o kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky elektronického obchodu a cenu tohoto zboží, zpracovaný systémem obchodu nebo e-mail odeslaný na adresu prodávajícího.
2. Objednávka
2.1 Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech, registračním formulářem požadovaných údajů a náležitostí, včetně telefonického kontaktu.
2.2 Všechny přijaté elektronické objednávky jsou považovány za návrh smlouvy a jsou považovány za závazné.
2.3 Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu vzniká na základě závazného potvrzení objednávky v systému. Prodávajícím e-mailem potvrzená objednávka (nebo její část) je považována za závaznou pro obě strany, nedojde-li k porušení podmínek dohodnutých v době potvrzení a tehdy zároveň vzniká vztah mezi zákazníkem a společností softverově s.r.o.
2.4 Za podstatné podmínky se považují hlavně obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počet), cena za zboží a přepravu, způsob doručení, způsob úhrady za zboží.
3. Storno objednávky
3.1 Storno objednávky ze strany kupujícího
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením prodávajícím. Po závazném potvrzení objednávky pouze v případě, že prodávající nesplní dohodnuté podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka pořídit nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů. Storno poplatek může být do výše až 50% z celkové ceny zboží.
3.2 Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- v případě objednávky na dobírku objednávku nebylo možné závazně potvrdit (chybně uvedené telefonní číslo, nedostupný, neodpovídá na e-maily atd.)
- případě, že kupující si v minulosti nepřevzal zboží nebo jiným způsobem porušil obchodní podmínky
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu ve lhůtě 15-ti kalendářních dnů.
- v případě, že zákazník neúhradil cenu za objednávku do 3 týdnů od jejího přijetí, s výjimkou dobírky
4. Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod) a vrácení zboží
4.1 Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod) a vrácení zboží
Kupující má právo v souladu se zákonem O ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji čj. 108/2000 Sb. odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V případě uplatnění tohoto práva je kupující povinen dodržet podmínky a postup uvedený v bodě 4.2. VOP.
4.2 Jak postupovat v případě odstoupení od kupní smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od začátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel kupujícímu a kupující dodavateli všechna vzájemně přijatá plnění.
Pokud se zákazník rozhodne pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě uvedené v bodě 4.1, je povinen dodržet následující podmínky:
- kontaktovat nás (viz kontakt) se žádostí o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, jména a příjmení, data nákupu a svým číslem účtu či adresou pro vrácení peněz.
- pokud kupující již zboží obdržel a převzal, zašle jej zpět na naši adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek:
- zboží nesmí být použito
- zboží musí být kompletní
- zašlete spolu s dokladem o koupi – faktura
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
4.3 Vrácení zboží
Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 zákona č.. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží nebo ode dne uzavření smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči (např. e-knihy, software apod.). V případě, že v rámci jedné objednávky bylo zboží dodáno odděleně, lhůta pro odstoupení běží okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední. Zákazník může odstoupit od smlouvy i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení. Odstoupí-li zákazník od smlouvy, ruší se tím i každá případná doplňková smlouva s ní související.
V souladu s ust. § 7 odst. 1 písm. 6 zákona č . 102/2014 Sb. zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
- prodej knih nedodávaných v ochranném obalu a prodej periodického tisku,
- prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově-obrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud zákazník tento obal rozbalil, či po získání unikátního produktového čísla umožňující instalaci a aktivaci softwaru,
- poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, jestliže jeho poskytování začalo s výslovným souhlasemzákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy,
- prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen. zboží textilního charakteru.
Právo na odstoupení od smlouvy jste povinen uplatnit písemnou formou v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči (e-mail).
Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud jste oznámení o odstoupení od smlouvy odeslali nejpozději v poslední den lhůty.
Odstoupením od smlouvy se kupní smlouva (resp. smlouva o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči) ruší od začátku. V souladu s ust. §517 odst. 1 písm. 1 Občanského zákoníku může zákazník uplatnit odstoupení i jen ve vztahu k části předmětu smlouvy (pokud předmětem smlouvy resp. závazné objednávky bylo dodání několika titulů) a v takovém případě se smlouva ruší pouze v této části.
5. Cenové podmínky
5.1 Cena výrobků představuje konečnou cenu, cenu s DPH, jsme plátci DPH
5.2 Ceny poštovného a balného jsou uvedeny v bodě 6
5.3 Kupující má možnost platit v následujících měnách: CZK
6. Poštovné a balné
6.1 Společnost softverově s.r.o., si balné účtuje v ceně poštovného a balného
6.2 Cena poštovného je konečná cena a je dána paušálně ve výši 150 CZK
6.3 Osobní odběr není mozný
6.4 Poštovné a balné pro dodávky na území členských států Evropské unie, příp. jiných států je stanoveno individuálně na základě písemné dohody (emailem) mezi kupujícím a prodávajícím.
7. Podmínky a možnost platby za zboží
7.1 Jednorázovým převodem z účtu na bankovní spojení společnosti e-licencie s.r.o., uvedené v mailové notifikaci.
7.2 Uhrazením dobírky při převzetí zboží na poště.
7.3 Úhradou platební kartou prostřednictvím systému CardPay od společnosti Tatra banka, a.s., v rámci procesu objednávky v našem virtuálním obchodě.
7.4 Pokud nebude cena za dodané výrobky uhrazena v plné výši, má prodávající právo přerušit další dodávky zboží do doby, kdy bude cena uhrazena.
8. Dodací podmínky
8.1 Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího expedovány v co nejkratším termínu. U každého zboží je uvedena dostupnost zboží.
8.2 Každý zákazník je informován o všech změnách ve stavu objednávky emailem. Status objednávky si může zkontrolovat po přihlášení se v systému.
8.3 Zboží, které je označeno jako dostupné (Skladem) je dodáváno nejpozději do 24 hodin po přijetí úhrady v případě bankovního převodu, a do několika minut při platbě kartou, nebo prostřednictvím PayPal. Zboží je dodáváno elektronicky, na e-mailu zákazníka, který zadal do objednávky. Součástí e-mailu jsou licence k zakoupenému softwaru v podobě produktových klíčů a odkaz na fakturu.
8.4 Zboží není k dispozici k osobnímu odběru.
8.5 Vlastnické právo k výrobkům přechází na kupujícího jeho převzetím a zaplacením kupní ceny.
9. Záruční podmínky a Reklamační řád
9.1 Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno u společnosti e-licencie s.r.o., a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době, 12 měsíců ode dne zakoupení zboží – v případě prodeje druhotných léčencí. Záruční doba je ve smyslu Občanského zákoníku, § 620, ostavec (2) t.j. 12 měsíců od kupy, vzhledem k tomu, že se jedná o druhotné licence. Respektive 24 měsíců pro nové zboží.
9.2 Ke každému zboží zakoupenému ve společnosti softverově s.r.o., je při jeho dodání kupujícímu přiložena faktura (prodejní doklad), která slouží zároveň jako záruční doklad.
9.3 Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat následující:
- zda se jedná o výrobek, který byl objednán (pokud se jedná o výrobek, který nebyl objednán, zboží nerozbalujte, neotvírejte, jinak nebude možné jej vyměnit)
- zda je výrobek v neporušeném stavu, tzn. zda nemá zjevnou vadu
- zda fungují všechny jeho jednotlivé části
Záruka se nevztahuje na vady zboží způsobené nesprávným používáním, skladováním nebo poškozením zboží kupujícím. Obal a obsah výrobku nesmí být mechanicky poškozen (mechanickým poškozením se rozumí takové poškození výrobku, které nemohlo vzniknout běžným používáním výrobku k účelu, pro který byl vyroben).
Reklamované zboží je kupující povinen uplatnit za výše uvedených podmínek na této adrese: info@softverovo.cz nebo na softverovo@gmail.com
10. Odpovědnost za chyby na stránce www.softverovo.cz
10.1 Společnost e-licencie s.r.o., upozorňuje, že informace uvedené na www.softverovo.cz jsou z části přebírány od třetích stran, mohou obsahovat nepřesnosti a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
10.2 Společnost e-licencie s.r.o., může kdykoli bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu.
10.3. Společnost softverově s.r.o., nenese vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé nebo mimořádné škody, způsobené použitím informací z jejích vlastních nebo odkazovaných webových stránek.
11. Ochrana osobních dat
11.1 Společnost e-licencie s.r.o., se v plné míře řídí zákonem č.j. 428/2002 Sb. o ochraně osobních údajů v informačních systémech. Naše společnost respektuje vaše soukromí. Abychom Vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme však znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a zaručujeme Vám, že nikdy neposkytneme třetímu subjektu Vaše kontaktní informace a údaje o vašich nákupech.
11.2 Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek. Registrací zákazníka, žadatele o novinky (tzv. newsletter), účastníka ankety a dalších jiných forem registrace automaticky souhlasíte, že můžete být informováni o novinkách v našem internetovém obchodě e-mailem nebo telefonicky. Pokud si nadále nebudete přát tyto informace, máte možnost kdykoli jejich zasílání ukončit podle postupu uvedeného v každé zasílané zprávě.
11.3 Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (heckerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.
11.4 Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do kterého je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 ods. 3 zákona č . 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů za účelem zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. K zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
11.5 Dotčená osoba (Kupující nebo Zákazník) potvrzením závazné objednávky potvrzuje, že byla Provozovatelem (Prodávajícím) poučena následovně:
Kupující resp. dotyčná osoba (dále jako „Kupující“, „Zákazník“ nebo „dotčená osoba“) poskytuje osobní údaje (dále jen „OÚ“) prodávajícímu dobrovolně za účelem splnění jeho povinností vyplývajících z kupní smlouvy a další komunikace s ním. Bez jejich poskytnutí prodávající nemůže řádně plnit smlouvu s kupujícím, a proto ji nebude možné s kupujícím ani uzavřít. Účelem zpracování těchto osobních údajů je vystavení daňového dokladu, předsmluvní vztahy, identifikace kupujícího, potvrzení objednávky a to telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty, doručení zboží, registrace na Stránce
- Provozovatel je vůči Dotčené osobě v právním postavení provozovatele dle zákona č.j. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů (dále jen „Zákon“),j. osoba, která sama nebo společně s jinými vymezí účel a prostředky zpracování OÚ a zpracovává OÚ vlastním jménem.
- Identifikační a kontaktní údaje Provozovatele (§ 19 odst. 1 písm. a) Zákona) jsou:
Názov spoločnosti: e-licencie s.r.o.
Adresa: A.Gwerkovej 1537 /15, Bratislava 851 04
IČ: 51183081
DIČ: 2120619963 / SK2120619963
Vložka číslo: Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 123615/B
Zastoupení společnosti: Monika Balková, jednatel (dále jen „Poskytovatel“) - Účel zpracování OÚ, k němuž jsou OÚ určeny, jakož i právní základ zpracování OÚ (§ 19 odst. 1 písm. c) Zákona):
- Účel zpracování OÚ: pro účely přípravy a vzniku smluvního vztahu mezi kupujícím (Dotčené osoby) a prodávajícím (Provozovatele), vystavení potvrzení objednávky, daňového dokladu, zajištění předsmluvních vztahů, identifikace Zákazníka, potvrzení objednávky telefonicky nebo elektronicky, doručení zboží, registrace na Stránce Provozovatele
- Právní základ zpracování OÚ: souhlas Dotčené osoby se zpracováním jeho osobních údajů alespoň k jednomu konkrétnímu účelu (§ 13 odst. 1 písm. a) Zákona)
- Oprávněné zájmy Provozovatele nebo třetí strany, jsou-li OÚ zpracovávány podle § 13 ods. 1 písm. f) Zákona (§ 19 odst. 1 písm. d) Zákona):
OÚ nejsou zpracovávány na základě takového právního základu.
- Identifikace příjemce nebo kategorii příjemce, pokud existuje (§ 19 odst. 1 písm. e) Zákona):
- Názov spoločnosti: e-licencie s.r.o.
- Adresa: A.Gwerkovej 1537 /15, Bratislava 851 04
- IČ: 51183081
- DIČ: 2120619963 / SK2120619963
- Vložka číslo: Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 123615/B
- Zastoupení společnosti: Monika Balková, jednatel (dále jen „Poskytovatel“).
- Doba uchovávání osobních údajů; není-li to možné, informace o kritériích jejího určení (§ 19 odst. 2 písm. a) Zákona):
po dobu tří dvou (2) let ode dne poskytnutí nebo do udělení souhlasu ke zpracování
- Informace o tom, zda Provozovatel zamýšlí přenést osobní údaje do třetí země nebo mezinárodní organizaci, identifikaci třetí země nebo mezinárodní organizace (§ 19 odst. 1 písm. f) Zákona):
Provozovatel neprovádí a nebude provádět takový přenos.
- Právo Dotčené osoby požadovat od Provozovatele přístup k OÚ týkajících se Kupujícího/Zákazníka, o právu na opravu OÚ, o právu na vymazání OÚ nebo o právu na omezení zpracování OÚ, o právu namítat zpracování OÚ, jakož io právu na přenosnost OÚ (§ 19 odst. 2 písmeno b) zákona):
Dotyčná osoba má vůči Provozovateli následující práva ve vztahu k OÚ:
- Právo požadovat přístup k osobním údajům týkajících se Dotčené osoby: Dotčená osoba má právo získat od Provozovatele potvrzení o tom, zda se zpracovávají osobní údaje Dotčené osoby a pokud ano, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a informace o
- účelu zpracování osobních údajů,
- kategorii zpracovávaných osobních údajů,
- identifikaci příjemce nebo o kategorii příjemce, jemuž byly nebo mají být osobní údaje poskytnuty, zejména o příjemci ve třetí zemi nebo o mezinárodní organizaci, pokud je to možné,
- době uchovávání osobních údajů; není-li to možné, informaci o kritériích jejího určení,
- právě požadovat od provozovatele opravu osdotyčné osoby, jejich vymazání nebo omezení jejich zpracování, nebo o právu namítat zpracování osobních údajů,obních údajů týkajících se
- právě podat návrh na zahájení řízení podle § 100,
- zdroji osobních údajů, pokud osobní údaje nebyly získány od dotyčné osoby,
- existenci automatizovaného individuálního rozhodování včetně profilování podle § 28 ods. 1 a 4 Zákona (v těchto případech poskytne provozovatel dotyčné osobě informace zejména o použitém postupu, jakož io významu a předpokládaných důsledcích takového zpracování osobních údajů pro dotyčnou osobu).
Provozovatel poskytne kopii OÚ, které se zpracovávají. Za jakékoli další kopie, o které Dotčená osoba požádá, může Provozovatel účtovat přiměřený poplatek odpovídající administrativním nákladům. Pokud Dotčená osoba podala žádost elektronickými prostředky, informace se poskytnou v běžně používané elektronické podobě, pokud Dotčená osoba nepožádala o jiný způsob.
Informace musí být poskytnuty okamžitě, nejpozději ve lhůtě 1 měsíce. Provozovatel má právo prodloužit dobu zpracování žádosti o další 2 měsíce pokud je požadavek složitý nebo častý. Musí však Dotčené osoby do 1 měsíce oznámit důvod prodloužení doby zpracování.
V případě žádosti neodůvodněné nebo příliš časté má Provozovatel právo účtovat poplatek přiměřený nákladům nebo odmítnout žádost. Musí vysvětlit důvod odmítnutí a právo Dotčené osoby obrátit se se stížností na dozorový orgán.
- Právo na opravu osobních údajů: Dotčená osoba má právo na to, aby Provozovatel bez zbytečného odkladu opravil nesprávné osobní údaje, které se jí týkají. Se zřetelem k účelu zpracování osobních údajů má Dotčená osoba právo na doplnění neúplných osobních údajů.
Informace musí být poskytnuty okamžitě, nejpozději ve lhůtě 1 měsíce. Provozovatel má právo prodloužit dobu zpracování žádosti o další 2 měsíce pokud je požadavek složitý nebo častý. Musí však Dotčené osoby do 1 měsíce oznámit důvod prodloužení doby zpracování.
V případě žádosti neodůvodněné nebo příliš časté má Provozovatel právo účtovat poplatek přiměřený nákladům nebo odmítnout žádost. Musí vysvětlit důvod odmítnutí a právo Dotčené osoby obrátit se se stížností na dozorový orgán.
- Právo na vymazání osobních údajů nebo právo na omezení zpracování osobních údajů: Dotčená osoba má právo na to, aby Provozovatel bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se jí týkají. Provozovatel je povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, jestliže Dotčená osoba uplatnila právo na výmaz podle předchozí věty, jestliže
- OÚ již nejsou zapotřebí k účelu, pro který byly získány nebo jinak zpracovávány,
- Dotčená osoba odvolá svůj souhlas se zpracováním OÚ a neexistuje jiný právní základ pro zpracování OÚ
- Dotyčná osoba namítá zpracování OÚ a nepřevažují žádné oprávněné důvody pro zpracování OÚ,
- OÚ se zpracovávají nezákonně,
- je důvodem pro výmaz splnění povinnosti podle Zákona, zvláštního předpisu nebo mezinárodní smlouvy, kterou je Česká republika vázána, nebo
- se OÚ získávaly v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti.
Předchozí dvě věty se nepoužijí, pokud je zpracování osobních údajů potřebné
- na uplatnění práva na svobodu projevu nebo práva na informace,
- ke splnění povinnosti podle Zákona, zvláštního předpisu nebo mezinárodní smlouvy, kterou je Slovenská republika vázána, nebo ke splnění úkolu realizovaného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci svěřené provozovateli,
- z důvodů veřejného zájmu v oblasti veřejného zdraví,
- pro účely archivace, pro vědecký účel, pro účely historického výzkumu nebo pro statistický účel, je-li pravděpodobné, že právo znemožní nebo závažným způsobem ztíží dosažení cílů takového zpracování, nebo
- na uplatnění právního nároku
Dotčená osoba má právo na to, aby Provozovatel omezil zpracování OÚ, pokud
- Dotčená osoba namítá správnost OÚ, a to během období umožňujícího Provozovateli ověřit správnost osobních údajů,
- zpracování OÚ je nezákonné a Dotčená osoba namítá vymazání OÚ a žádá místo toho omezení jejich použití,
- Provozovatel již nepotřebuje OÚ pro účely zpracování OÚ, ale potřebuje je Dotčená osoba k uplatnění právního nároku, nebo
- Dotčená osoba namítá zpracování, a to až do ověření, zda oprávněné důvody na straně Provozovatele převažují nad oprávněnými důvody Dotčené osoby.
Bylo-li zpracování osobních údajů omezeno, kromě uchovávání může OÚ Provozovatel zpracovávat jen se souhlasem Dotčené osoby nebo za účelem uplatnění právního nároku, na ochranu osob nebo z důvodů veřejného zájmu.
- Právo namítat zpracování osobních údajů: Pokud jsou osobní údaje zpracovávány pro účely přímého marketingu, má dotyčná osoba právo kdykoli namítat proti zpracování svých osobních údajů včetně profilování. Pokud Dotčená osoba namítá vůči zpracování pro účely přímého marketingu, Provozovatel již její osobní údaje pro tyto účely nesmí zpracovávat.
- Právo na přenositelnost osobních údajů: Dotčená osoba má právo získat OÚ, které se jí týkají a které poskytla provozovateli, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a má právo přenést tyto údaje dalšímu provozovateli. Právo na přenositelnost nesmí mít nepříznivé důsledky pro práva a svobody jiných. Toto právo platí, pokud:
- se zpracování zakládá na souhlasu nebo smlouvě a
- se zpracování provádí automatizovanými prostředky
Provozovatel má lhůtu pro přenos dat 1 měsíc, lze ji prodloužit o 2 měsíce v případě, že je přenos složitý. Musí o tom informovat Dotčenou osobu a odůvodnit, proč nastalo prodloužení lhůty. V případě, že kroky k přenosu Provozovatel, musí informovat Dotčenou osobu proč tak neučinil ao právu Dotčené osoby podat stížnost dozorčímu orgánu.
- Právo Dotčené osoby kdykoli odvolat souhlas se zpracováním OÚ (§ 19 odst. 2 písm. c) Zákona):
Dotčená osoba má právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním OÚ, které se jí týkají. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování OÚ založeného na souhlasu před jeho odvoláním. Dotyčná osoba může souhlas odvolat stejným způsobem, jakým souhlas udělila.
- Právo Dotčené osoby podat návrh na zahájení řízení podle § 100 Zákona (§ 19 odst. 2 písm. d) Zákona):
Dotyčná osoba má právo podat u Úřadu ochrany osobních údajů návrh na zahájení řízení o ochraně osobních údajů. Účelem řízení je zjistit, zda došlo k porušení práv fyzických osob při zpracování jejich osobních údajů nebo došlo k porušení Zákona nebo zvláštního předpisu v oblasti ochrany osobních údajů, a v případě zjištění nedostatků, je-li to důvodné a účelné, uložit opatření k nápravě, případně pokutu za porušení Zákona nebo zvláštního předpisu pro oblast ochrany OÚ.
Návrh na zahájení řízení musí obsahovat:
- jméno, příjmení, korespondenční adresu a podpis navrhovatele,
- označení toho, proti komu návrh směřuje s uvedením jména, příjmení, trvalého pobytu nebo názvu, sídla a identifikačního čísla, bylo-li přiděleno,
- předmět návrhu s označením práv, která měla být při zpracování osobních údajů porušena,
- důkazy na podporu tvrzení uvedených v návrhu,
- kopii listiny nebo jiný důkaz prokazující uplatnění práva podle Zákona nebo zvláštního předpisu, pokud si takové právo dotčená osoba uplatnila, nebo uvedení důvodů hodných zvláštního zřetele o neuplatnění dotčeného práva, jestliže návrh podala dotčená osoba.
Vzor návrhu na zahájení řízení je zveřejněn na webovém sídle Úřadu pro ochranu osobních údajů.
- Vymezení, zda poskytování osobních údajů zákonným požadavkem nebo smluvním požadavkem nebo požadavkem, který je potřebný k uzavření smlouvy, ao tom, zda je Dotčená osoba povinna poskytnout osobní údaje, jakož io možných následcích neposkytnutí osobních údajů (§ 19 odst. 2 písm. ) Zákona):
Poskytování osobních údajů je požadavkem, který je potřebný pro přípravu a uzavření smlouvy, zakládající obchodně-právní vztah mezi Dotčenou osobou jako kupujícím a Provozovatelem jako prodávajícím.
Neposkytnutí osobních údajů způsobí, že Provozovatel nebude disponovat základními údaji o Dotčené osobě a objektivně nebude moci připravit návrh smlouvy a bez jejich udělení nemůže Provozovatel jako prodávající nemůže smlouvu řádně plnit a tudíž ji nemůže s kupujícím ani uzavřít.
- Existence automatizovaného individuálního rozhodování včetně profilování (§ 19 odst. 2 písm. f) Zákona):
Provozovatel nevyužívá automatizované individuální rozhodování ani profilování.
- Osoba odpovídající za správnost pravidel ochrany osobních údajů: Monika Balková, info@softverovo.cz
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do kterého je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § § 62 zák. čj. 351/2011 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů neodmítnete zasílání elektronické pošty pro účely přímého marketingu. Zpracovávání osobních údajů za účelem zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. K zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zprostředkovatele zpracování, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o koupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
12. Použité obrázky a ochranné známky
12.1 Obrázky jsou určeny k vizualizaci. Použité názvy, výrazy a grafika mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami jejich zákonných vlastníků. Práva uvedených a používaných značek a ochranných známek patří výhradně jejich majitelům.